Sport på menyn

Ikväll har kvällen bara inneburit en massa sportande.

Svante kom och knackade på min dörr runt 17.15 för att fråga om jag var sugen på brännboll.
Vi blev iaf ett gäng som körde men det spårade ur rätt fort. En massa tjafs hit och dit och en som fick
ont i foten så det blev ännu mer tjafs så ja.. det lades ner rätt fort.

Jag Markus Oskar och Robin gick in i gympasalen och lirade lite badminton istället. Finally;D
Blev lite "rundis" också. Rundis+min kondition= inte bra matchning. Men det blev några varv iaf.
Sen skulle vi ge oss på lite volleyboll men gick inget vidare på fyra pers. Jag har fruktansvärt ont i armen med
så gick inget vidare. Måste sovit lustigt inatt så att nån nerv kommit i kläm, så i vissa lägen liksom låser sig
armen och det gör skitont.

Efter volleybollen blev det lite fotboll.. ingen match dock utan mer lite skjutande hit och dit. Sen en Robin i
mål och vi dundrade på.
Ett försök till basket hanns också med men nae, det la vi ner rätt fort och jag gick och duscha istället.
Blev lite snopen när jag öppnade dörren in till ena duschrummet och det stod en halvnaken Markus där;)
Man måste lååååsa markus.

Sen har det blivit en stunds tv-tittande och nu tänkte jag snart krypa ner i sängen. Trött!

Har gått bra ute på hundklubben idag, dock har vi bara hunnit med att slipa en jävla massa och flytspackla
lite till, var så fruktansvärt mycket som behövdes slipas.

Imorn hinner vi börja lägga klinkers hoppas jag på.

Sov sött. Tataa

image267

Tredje dan med huvudvärk. Gah orkar inte

Kommentarer
Postat av: Maria

Wiee, min Lovisa har börjat uppdatera sin blogg oftare nu...me like! Vill ju veta vad du har för dig =) Damn vad du har sportat ikväll!! :) puss

2008-04-02 @ 21:20:11
Postat av: Vännen i etern...

Vilken helkväll..=)...haha
Bättre än min iallafall...spenderarden sittandes på hemmets kontor, vakennatt. Jippi...

Satan i gatan vad jag måste smittat dig, skit med huvudvärken...kommer hålla alla mina tummar för att du ska bli bättre...=)

Puss o kram....från din vän i etern..:D

2008-04-03 @ 02:26:14
Postat av: Milla

*applåder*:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback