En helg med lite fart i

Har haft en jättebra och rolig helg. Knappt vart hemma en minut.

I fredags kom vi ifrån jobbet vid 14. Åkte ut till Tornby där jag fick köpa ut öl till min 29åriga chef då han inte hade körkort med sig;)
Köpte med oss mat från Mc Donalds och satte oss på Wennstams, där vi hämtar material, och åt. Han skulle träffa en kund där, så därför.
Var hemma vid halv 4. Vilade lite på soffan till fyra och sen in i duschen. Gjorde iordning mig och knallade iväg till chefen för lite förfest. Där var även Peter, en snickare. Efter en stund kom Robban (elektriker), Salle, Haraldsson, Jocke, Kula (alla 4 snickare) och en annan kille som är grävmaskinist.
Gick iväg till bowlingen vid 18.45 där Packe (snickarlärling), Peo (rörmokare) och en till rörmockare väntade.
Slog oss ner och käkade mat som jag inte tyckte var nåt vidare.
Vid 20 drog bowlingen igång. Vi hade tre banor och jag spelade ihop med Peter, Jocke och Packe. Gick åt helvete haha. Är verkligen värdelös på bowling. Kom sist av oss fyra iaf.
En viss herre, nämner inga namn, var så full så han inte visste vad han gjorde och knallade runt naken där nere. Var iof en annan som lurade i honom att han skulle göra det.
Riktigt kul att bowla igen iaf, inte gjort det sen jag gick i gymnasiet.

Efter bowlingen gick vi upp och satte oss på Mörners. Nästan allihop iaf, några åkte hem.
Riktigt trevligt, drack drinkar och cider och bara snackade skit. Louise och Malin satt på storan så dom kom fram och sa hej innan dom gick iväg till Platens. Även Martina kom och sa hej en snabbis.
Tessan satt borta på Magnolia. "Ser du mig?" "nee..." "nu då??" Såg en hand som vinkade så ivrigt så den nästan gick av haha. Men jag såg henne iaf;)

När uteserveringen stängde gick jag, Peter och Salle in på Harrys. Dom andra gick hem förutom Packe och Jocke som vi inte hade en aning om vart dom tog vägen.
Med en kebabrulle i näven tog jag till slut taxi hem klockan 3.
Var inte ett dugg sugen på maten när jag kom hem så stoppade in den i kylskåpet och skulle käka den på morgonen istället.. trodde jag ja.

Vid 11 ringde klockan och en minut efter det ringde chefen och frågade om jag hade hans mobil. Nooope, den hade han tappat. Bra där.
Skulle värma på kebabrullen och käka.. efter ungefär 3 tuggor fick jag en bit som var nästan bara fett, jag klarar inte av den konsistensen (stavas?) så jag fick kväljningar och spydde upp skiten. Sen var det omöjligt att äta mer så det var dom pengarna åt helvete.
Gick in till stan för att träffa Sandra. Tog en vända på stan och systemet. Köpte äntligen nya gympaskor. Likadana som dom jag hade innan haha. Tråkig brud, men HATAR att köpa skor så orkade inte anstränga mig för mycket.

Hem till Sandra med mat från ett tacoställe som jag inte kommer ihåg vad det heter. Nancy´s..???
Käkade och kollade på Legally blond.
Satt och kände efter lite om jag var sugen på att gå på fest eller inte. Var det inte alls från början men när jag gått hem från Sandra och väl kommit in i duschen var jag på g.

Åkte ut till Tornby där Peppe hade sin 25-årsfest. Gick segt att komma igång först men tillslut så. Hade verkligen jättekul!! Blev dock ett lite hastigt slut på festen då datorn åkte i golvet från 4 meters höjd. Ingen musik kvar.
Men då var klockan 3 och försäkring på datorn fanns tydligen så blev ett lite lyckligt slut ändå.

Åkte taxi in till stan för förvånansvärt billiga 106 kronor som Kristoffer betalade, varför han nu gjorde det själv:P Men jag var hans sugarmommy och köpte honom en körv.
Sandra ringde precis när jag skulle betala korven och frågade vart jag var
"På stora torget, ska bara betala hans korv här så kommer jag sen".
Sugarmommy it is.
Mötte upp Sandra, gick till burger king och köpte mat, tro´t eller ej. Gillar inte burger kings hamburgare men just då gick det ner rätt lätt.
Gick hem till Sandra och sov.

Kom inte ur sängen förrän 12 igår. Lånade ett par mjukisbyxor av Sandra, alldeles för korta så fick ha dom nere på halva röven. Sen klänningen ovanpå det, som dock såg ut som ett långt linne när jackan var på, och sen pumps till det. DÖhett. hrm.

Gick ner till Lucullus och köpte frukost som jag mumsade i mig till Sex and the city-filmen, helt ok film.
Efter filmen rensade jag Sandras avlopp i handfatet, var nästan totalstopp.

Vid 19 gick jag hemåt, köpte chips och dip och satte på en film. En skön söndag helt enkelt.

Nästa helg kommer Robert hit till stan och hälsar på så det lär bli skitkul. En rolig karl det där.

Just det, slutade jobbet tidigare idag, we like;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback