Hopprep

Har hoppat lite hopprep nu. Än så länge orkar jag inte hoppa alltför länge men bättre att börja smått än inte alls.
Efter det blev det lite sit-ups och armhävningar. Ska sluta klaga på att jag vill bli "fastare" och försöka göra nåt åt det.
Förut gick jag ju alltid till jobbet och höll vikten nere på det sättet. Nu gör jag ju inte det då det är lite långt, så då får man försöka göra andra grejer, och hopprep ska vara himla bra har jag hört.
Så jag slet upp mig från min trötthet i soffan och tog några skutt.
Vann ju ett hopprep med stegräknare på festen i lördags så då blir det iaf liite roligare;) Dock är det hopprepet hos Sandra fortf så fick köra med mitt hemmagjorda;)
Vann även en genomgång med personlig tränare på Nautilus gym, och alla som kom fick en veckas gratis träning på Fitness. Bra att man kan testa på lite och se vart man vill träna sen. (När jag har råd)
Tror ändå mycket på vardagsträningen.. sånt ger en hel del. Det jag behöver träna på gym är dock rygg och mage särskilt så jag orkar med jobbet. Även armar och ben är ju bra att ha lite styrka i, är dock rädd att jag ska få värsta fotbollslåren och grabbarmarna, tycker jag har rätt stora armar redan, är ju rätt stark menar jag;)
Nee, är inte så stark, men envis, det går på viljan.

Nu gled jag ifrån lite.. men vad gör väl det om hundra år?

Sitter här med ett glas vatten nu. Då bör noteras att jag inte gillar vatten, men måste lära mig dricka det istället för cola och saft, inte nyttigt. Eller billigt i längden.
Bör dock sluta dricka alldeles strax, annars vet jag en som får köra idioten fram och tillbaka mellan toan och sängen. räknas det som träning?

Har sovmorgon imorn till 8, sånt gillar vi;)

Grattis
Hanna med på födelsedagen:)

Nighty night



Båtbyggaren Hanna på förfest i Motala

Kommentarer
Postat av: Maria

Hurtig hon är ;)

Hoppa hopprep är bra träning!

puss söt

2008-08-13 @ 09:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback