Jenny

Pratade precis med Jenny. Åååhh va jag saknar henne.
Efter att ha bott ihop i ett år till att knappt träffas alls är.. ja.. tomt.
Hon är en sån brutta som jag har den kontakten med att vi inte behöver ses så ofta, när vi gör det är det ändå
detsamma. Dock är det en STOR skillnad nu, hon ska ju snart bli mamma:)
En snygg karl har hon också så kommer bli en riktigt söt unge:D

Lördag 18.20, ses då babe!




Jag och Jenny på maskerad på valborg 2005



Fest hos Jenny Grönvall på den första bilden..
..och fest hos Rönnlund och Adde på den andra

Det var tider det...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är för döt Jenny :) Du får hälsa henne massa på lördagen ifrån hos.

Hahaha....såg allt vilka det va i bakgrunden på bilden asg

PUSS

2008-08-07 @ 21:52:42
Postat av: Malle

Tack gumman! Precis som du skrev så stämmer det även om det inte ska spela någon roll hur vår ekonmi ser ut så lägger sig folk i det. Sjukt. Ingen har att göra med någons annans ekonomi. Du är grym tjejen och jag är så tacksam för din kommentar. Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback