Så glad för din skull darling

Min alldeles egna darling.. så himla glad för din skull! även fast vi egentligen inte känner varann så bra blev jag helt varm i kroppen när du berätta.
Det gäller att tro på sig själv och vara sig själv så löser sig allt till slut:)
Sen är det inte många som är så fina som du heller.. och då känner vi ändå inte varann så bra.
Bildspelet jag fick av dig en gång.. rätt längesen nu.. tittas på lite då och då för att få lite glöd igen när jag är nere.
Hoppas du fortf vill ha mig med en dag när du står där framför alla människor.

Som sagt känner vi inte varann så bra, stack ju till skövde precis när vi lärde känna varann.. men du är ändå en person som är viktig för mig, som jag vet att jag kan komma till OM jag skulle vilja prata, för jag vet att du känner tillit till mig och därför gör jag det till dig.

Puss och kram min fina darling.

Kommentarer
Postat av: din jenny (din gamla sambo)

åhh så fint du pratar om en viss person..skulle ju nästan tro att det va till mig..nävars...nu har jag hittat till din blogg...fan alla har ju deft utan jag...men jag e inte så bra på att skriva så skulle nog inte vara så rolig att läsa...ha det bäst gumman älskar dig...puss din jenny

2008-08-26 @ 23:35:04
Postat av: jenny

en sak till från mig...såg att du hade lagt in om mig där...jag blir helt rörd men vill bara påminna att jag inte ser ut så nu som jag gjorde på dom bilderna..har ändras...till deet bättre hoppas jag..saknar dig med gumman..men snart har jag min bebis då e ju man ledig i ett helt år så då får du komma på många glas oboy..å kanske sitta å mysa med varsitt granatäpple i soffan;)älskar dig..danne å mattis hälsar

2008-08-26 @ 23:47:45
Postat av: Lovisa

kommer så gäärna över på oboy och granatäpple.. är ju the shit liksom;) har bara käkat granatäpple en enda gång sen vi skiljde oss. inte klokt ju!

älskar dig med och hälsa tillbaka till din man och ge MIN man en slängpuss;)

Postat av: JENNY

ja snart får du komma å gosa med min lilla bebis om du lovar att gosa lite med mig oxå...blir ju svartsjuk annars du vet..nu måste jag sova ska ut till mamma å spöka lite på tomten...benke fyller 50 bast imorn..puss puss

2008-08-27 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback