Ser fram emot helgen

Ser fram riktigt mycket mot helgen. Kommer bli en bra helg. Plus att jag är trött så in i graven så jag vill sova ut på lördag.

Imorn ska jag Tessan och Sandra ha lite myskväll hemma hos Sandra med film och skitsnack. Möjligtvis lite skitsnacks också. (vitsig jag är va?;))
Som jag skrev häromdan har jag inte träffat Sandra på väldigt länge. Tessan träffade jag för några helger sen när vi var på väg in till krogen. Gjorde en rätt storslagen entré eller vad säger du Tessan?;)
Kommer bli myyyys

På lördag ska Cissi mfl ha sin tjejfest som dom planerat in i minsta detalj. Dom har tom sponsorer från gym, olw osv. Hur dom lyckats med det vet jag inte men den tjejen har en tendens att få sin vilja fram.
Inte träffat henne på hur länge som helst. Sen längtar jag nåt så grymt efter att få träffa Jenny. Henne har jag inte heller träffat på hur länge som helst och saknar henne. Krockar alltid med jobb och annat man har för sig på helgerna. Dessutom har hon ju en liten knodd i magen med så jag måste känna och klämma lite:)
Tror det kommer bli kalas! Ska ta med mig min sköna Sandra då också. Längtar



Fick en kommentar från en anonym på mitt förra inlägg om att man kan vinna presentkort till smink osv genom att samla poäng och det är ingen frakt och blabla. Tror inte riktigt på sånt där, känns som att det slår tillbaka på en i slutändan!?
Men vem vet, kan ju gå in och kika lite..



Sandra och Jag i Örebro förra sommaren
Jenny, Jag och Sandra på en fest hos Sandra. Jag körde fulast min vinner, och vann.
Tessan EM-bruttan nr 1

Kommentarer
Postat av: Maria

Maria vill juh också leka med Lovisa!!

Jag vill...jag vill jag VILL VILL!!!

Vet inte hur jag ska överleva om jag ej får se dig snart blink

Ha det superskoj i helgen och hälsa flickorna!!

PUSS

2008-08-07 @ 19:48:42
Postat av: Maria

o förresten, himla duktig hon är på att uppdatera!!

Det tycker majjabajja om, hon sitter ju hemma om dagarna och pillar i naveln mest så är bra om jag får nåt annat o göra ibland :P

2008-08-07 @ 19:51:28
Postat av: Sandra

Jag längtar med.. men i morgon sker det =) yeah!! Hoppas det funkar som det ska.. haha..

På lördag vet jag en till som ska sova ut kan jag tala om =) see you tomorrow babe.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback