tråkigt liv?

Har jag ett så tråkigt liv så att jag inte har nåt att skriva om i bloggen?
Eller har jag ett så händelserikt liv så jag inte har TID att skriva om det i bloggen?

Dessvärre måste jag nog säga det första, om inte jobb 7-16 räknas som händelserikt liv?

I måndags var iaf jag och Milla hos Maria och Markus och käkade tacos och kollade film. Det utlovade middan sen..
hmm.. sen dom flytta in? vilket är ett braaa tag sen.
Hade egentligen tänkt träffa min söta Sandra som jag inte träffat på väldigt länge nu, men så påminde Maria mig om att
vi hade bestämt måndan då förra torsdan när vi var på 55an och tog ett glas eller 5. (HA, ni ser, det händer visst grejer i mitt liv, jag har bara inte ork att skriva ner det;))

Det var gott och trevligt. Lite Wii hanns med också. Maria är värdelös på det där. Eller var det jag..?

I lördags hade jag en mysdag. Hos Jessica på dan och färgade hennes hår. Första hårfärgen räckte dock inte så fick bli en andra färgning. Hann med lite guitar hero och fika as well.
På kvällen bar det av till Malin Genfors på lite förfest. Jag, Jessica, Louise, Johanna och Jessica nr 2. Malin också då.
Skittrevligt och gamla eurolåtar åkte på. Jag och Jessica försökte minnas dansen till Solid Harmonies - I want you to want me också. Det gick... lite halvt.
Gick även en trappa ner en sväng till Malins granne som hade grabbförfest. En kille som spela gitarr, mysigt. Riktigt bra både såg han ut och sjöng.

Bar sen av till Bk/Harrys. En del folk man kände och dans. Najsnajs. Var inne en sväng på Platå också men nee, det stället är verkligen inget för mig!

Knallade hemåt snäppet onyktrare än jag brukar bli med Sandra i telefonen. Sen sov jag gott hela natten. Söndan spenderades med 4 filmer. Var det nån som sa att jag inte har ett liv....? hrm

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min kära vän, du har ett liv =)

Även om det är roligare när jag är hemma ;) näevars, veckorna brukar aldrig vara händelserika!

Ser fram emot fredag massa.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback