Tomt på inlägg - tomt på ord

Jag har faktiskt inte mycket att skriva i den här bloggen just nu.
Gör inte så mycket mer än att jobba och att höra om hur min dag har varit till punkt och pricka är kanske inte så intressant;)
Men ok.. jag gör ett försök. Har dock vart en rätt händelselös dag;)

Vaknade upp i en varm och gosig famn. Trött som jag vet inte vad då jag jobbat hela helgen och inte fått sova ut ordentligt då heller. Gick upp och gjorde lite morgonsysslor.
Blev upphämtad och bilen styrdes ut mot Ekängen.
Har jobbat själv där idag då min chef vart iväg på annat.
Började med att foga väggarna i nedre badrummet med silvergrå fog vilket jag tycker är en grymt ful fogfärg då den ofta ser pissgul/vit ut när den är torr. Nee gillar den inte alls.
Efter det la jag ett duschfall på 90X90. La resten av golvet i torsdags.
Sen satte jag mig och väntade på att bli upphämtad av min chef då det inte fanns mycket mer att göra.
Fick ett mess av min chef att han inte kunde komma så fick ta bussen hem.
Gjorde inte så mycket för blev ett trevligt stopp på vägen från bussen och hem:)

Skulle egentligen åkt iväg nu vid 17 igen och jobbat lite till men vi åker dit imornbitti istället.
Sköööönt
Så jag har klämt i mig varm smörgåstårta som blev över sen igår och nu ska jag strax börja städa lite.

Ni ser.. inte särskilt intressant? ne tänkte väl det.

Men jag har skrivit lite iaf;)



Finast*

Kommentarer
Postat av: Maria

Joohååå, massa intressant ju!! Maria vill veta precis vad som händer i ditt liv till punkt och pricka ;) Tänkte faktiskt på dig när jag åkte hem ifrån jobbet , saknar dig <3

Puss min ängel

2008-12-08 @ 20:01:17
Postat av: Hanna Enefjord

Tack sjalv sot!

Hur ar allt med dig da? ar det mysig stamning i lkpg nu innan jul? puss

Postat av: Lovisa

Maria: Jag tänker på dig jämt. Hela tiden. Jag överdriver inte nu jag lovar;)

Haha tänkte faktiskt på dig när jag skrev för tänkte att du är nog den enda som skulle kunna va intresserad:D



Hanna: Nja.. inte så mysigt. Men jag är iof mest bara på jobb eller hemma och ugglar:P Annars är det bara bra:)



Puss på er båda

2008-12-09 @ 14:28:37
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: jenny

jag är ju som vanligt inne flitigt på din blogg varje dag så jag tycker att det är mycket intressant.

men något som skulle vara kul om du ville träffa mig å jollan snart igen om du har tid ¨å ork..

puss på dig

2008-12-09 @ 22:49:04
Postat av: Lovisa

Mm vore underbart!!! tiden är det svåra men kommer bli rätt lugnt framöver så då går det ju alldeles utmärkt:)

2008-12-10 @ 15:46:20
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback