Ännu en helg har passerat

Nu va den här helgen med slut. Jag fattar inte vart tiden tar vägen, veckorna går så fruktansvärt fort och
helgerna likaså. Tycker inte det var längesen jag va hemma senast.
Nästa helg blir det nog dock att va kvar i Skövde. Tomas åker hem på onsdag redan eftersom hans barn
har sportlov (tror jag det var) så måste åka tåg i så fall och jag har inte direkt pengar å lägga ut till det.
Så ska försöka övertala vissa att stanna, fan så segt att va kvar där annars.





Gillar kontakten vi fått. Sen om det är dumt eller inte får tiden utvisa, orkar inte tänka så långt!

Sandra, you´re my bitch;) Vånga om 2 veckor då;)


Johan har rensat min dator nu med. TACK!! Så nu har jag XP istället för 2000. Så fruktansvärt skönt.

Ne ska packa ner det sista, dags å åka tillbaka till Skövde snart. Suck, orkar inte åka bil.

Hörs då


Kommentarer
Postat av: JAAAG!

Jag är bäst :D
tihi .. mipp mipp!! korv!

2008-02-20 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback