En Maria

Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

Inte. Mys mys påre

 Vad gillar folk bäst hos dig?
Åh jag vill med se. E Titanic här.. börjar bli riktigt trött.

Vilken raggningsreplik faller du för?

Tack hjärtat, men måste fortsätta med matten! Har 39 sidor kvar:( puss

Vad var det första du sa imorse?
Ne:) Sant! Jag kan inte bli mycket snyggare, är ju redan så sjukt snygg;)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Fuck off;) nu blev jag med sugen:) men pallar inte gå o handla sånt för att sen laga;) får bli Stångebro;)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?

Jo:) dock kan det ibland kännas som att det blir mer och mer tydligt men vill inte säga för mycket;) hon är söt o snäll o trevlig men ung:)

Vad säger du under förspel?

Tar det längre än 30 min? Tänkte springa och sola annars:) (hahaha)

Och efteråt? Hur går det för dig? Sugen på att komma in? Puss

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Hej! Var det kul sen igår då? Nästa CS kan jag vara med på, fan så skönt:) Hoppas du inte är jättebakis;) Puss puss

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Hmm nu har jag 2st andra delar av sms:et men inte de första. Kom igen nu:)

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha, förspelsfrågan var klockren ju!! =)

2008-02-10 @ 18:20:08
Postat av: maria

Hahah håller med i kommentaren innan. Förspelsfrågan är ju f*n klockren :D där lyckades du bra tjejen =)
PUSS

2008-02-10 @ 18:32:16
Postat av: Therese

Haha... nice! Den här måste jag sno!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback