Jag lever




Jag lever!
Har bara ingen ork att skriva i bloggen. Förlåt.

Trivs iaf skitbra här i skövde.. har små guldklimpar som jag bor med.
Vissa bättre än andra.
Va kvar här i helgen och festade, vi va säkert en 15 pers.
Skitkul å trevligt.. trots att vissa blev lite fulla, dock inte jag;)
3900 spänn i böter sammanlagt den här helgen. Jag åkte inte på nån men en
tjej som körde bil utan bälte 1500kr och så 3 killar som kissade utomhus, 800 var.
Härligt för dom;)

Trevliga telefonsamtal på nätterna med. Faktiskt.

I helgen blir det hem iaf. Vill på club session men är rätt kört för mig på den fronten.
Blir antagligen Vånga på lör med Sandra och Tessan men tror det är rätt kört på den fronten också.
Hate it!

Nu blir det keeeek


image279

image278

Kommentarer
Postat av: maria

Äntligen....som jag har väntat på ett inlägg ;)
Börja ju undra vart du höll hus, även om jag vet att du är i Skövde ;) Kul o höra att du trivs vännen! Då behöver jag ej bekymra mig på den fronten. Saknar dig! PUSS

2008-02-28 @ 08:09:21
Postat av: Din vän i etern!

Hörru! Jag börjar sakna dig...sjukt längesen vi hördes av! Mycket skönt att höra att du lever och mår väl! Vi får ta o höras i helgen! kram kram...din vän i etern!

2008-02-28 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback