mittbena

tänkte på en sak idag... varför har inte rakade killar/tjejer mittbena?

image304




Kommentarer
Postat av: Din vän i etern!

Ibland tycks du ha för mycket fritid =) Eller så går din hjärna på högvarv, när den sorterar mellan alla tankar... Hur kom du ens o tänka på detta! Jag är väldigt nyfiken på en uppföljning av denna mycket relevanta fråga!

O självklart står erbjudandet om att lyssna när tillfälle ges kvar!
ALLTID, glöm inte de!
Kram på dig min vän!

2008-02-12 @ 23:26:04
Postat av: Anonym

kanske för att dom inget hår har??dhhaa

2008-02-14 @ 23:50:31
Postat av: Lovisa

jaaa men menar man har ju mittbena annars så då borde den finnas där även när man rakar sig:P jag tänker lustigt jag veeet

Postat av: Anonym

Men mittbenan är ju där man delar på håret pga vilken sida det ligger åt. Mittbenan kan man ju även flytta så att man får en snebena i stället. Så rakar man bort håret har man ju heller ingen mittbena eller snebena eftersom det inte finns nåt hår som gör en mittbena/snebena..

2008-02-16 @ 14:49:04
Postat av: Loveijsa

ja men alltså menar att det borde finnas NÅN bena.. att håret borde lägga sig så:P men ok jag fattar hur du menar;) vem du nu är

2008-02-16 @ 17:34:30
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback