Uppdatering

Jag SKA börja uppdatera lite mer igen.. är bara det att jag sitter nästan aldrig vid datorn längre så
blir att jag aldrig orkar dra igång den eftersom den är så jävla seg.
Ska få den rensad imorn antagligen:)

Allt är bra iaf.. lite öm i kroppen bara.. men blir lätt så när man är otränad och river badrum;)
Får förklara mer nån annan gång.
Sitter och glor på melodifestivalen nu i brist på annat att göra fast det är rätt skönt.
Att va ENSAM för en gångs skull.. läääängesen jag va helt ensam. Visst att jag kan stänga in mig
på rummet i skövde men det är inte samma sak.

Kul kväll igår och bra natt! Glad att jag har dig, som vän.

Ska kolla på We are marshall eller vad den heter sen också.. verkar rätt bra!
Menneee... höörs då!

image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback