Candystand

Om ni inte har nåt å göra nån kväll.. gå in på www.candystand.com..
man fastnar lätt där ett tag;)
särskilt biljard, bowling och minigolf är kul.

precis pratat med märta i telefon.. kollade på lite porr på datorn och beskrev
för honom vad som hände i filmen. men hittade ingen bra;)
han tyckte att jag klaga för mycke på allas snoppar också haha



Det är sjukt vad man kan förvånas över folk ibland.. även om det dom säger
kanske kommer ut fel.
men.. jag är förbannad och besviken i vilket fall..
men skönt att veta vart folk står när det gäller vänskap iaf..
och ska komma ihåg det i fortsättningen så "inte folk tror nåt"


nu är det en vecka tills jag får pengar.. jiiihaaa. min hundring jag har kvar bara
läängtar efter å användas;)
iof har jag bara gjort av med ca 300 kr på en vecka.. så det GÅR att hålla i pengar
ifall man vill. är bara det att jag är rätt dålig på det:P
hade dock inte vart helt fel å haft dom där 600 kronorna som facket snodde från mig.
men en hundring kommer man långt på.. iaf nudelvägen:P

nattinatt


image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback