Förvirrad

Efter ett besök på arbetsförmedlingen är jag om möjligt ännu mer förvirrad.
Så mycket att hålla reda på.
Det jag oroar mig mest för är att pengarna ska börja krångla.. särskilt som att
jag inte kommer få pengar förrän ungefär den 25 feb vilket är 1½ månad framåt :S
har ingen lust att få betalningsanmärkningar för att försäkringskassan krånglar.
Har inte direkt nån att låna pengar av heller ifall det skulle behövas.
Gah.

Ringt facket nu med men han kunde inte hitta felet så han skulle ringa vidare och
sen ringa tillbaka till mig. Kom på att det tom är 543 kr för mycket jag betalat in..
plus att jag hade 42 kr sen innan som dom dragit av på den här räkningen.
Vad är problemet.. JAG JOBBADE INGENTING I AUGUSTI!!!!!

Ringde radiotjänst med för att göra en avanmälan på tv-licensen..
sen får vi se om dom ringer milla för att hon ska få betala men man kan ju hoppas
på att dom inte gör det;)
iaf.. är ett 0771 nr vilket jag har fattat är SVINdyrt.. hamnade i kö..
PLATS 33.. fuck heller. Tänker inte betala flera 100 utöver min fasta avgift.
Har skickat ett mail till dom nu för att se ifall det går att göra på det sättet.
Annars får jag väl knalla bort till pappas jobb och låna telefonen där.

Att saker inte bara kan va enkelt ibland.

4 dar kvar till pengar.. jag väntar!!!


Vad händer i helgen förresten? Vill ha en riktigt rolig fest nu innan jag åker:)
Vem vet när jag festar nästa gång.. när jag ens kommer hem nästa gång.
Men känner inte för att tillbringa min söndag med att städa så vill inte ha här:P

jäjä.. så länge jag får festa till det lite med mina bästa är jag nöjd;)







Orkar inte leta fler bilder nu:P

Kommentarer
Postat av: maria

Varför ska det alltid strula för? Blir så trött (åt dig)...Antar att du har annat o tänka på utöver pengarna...så varför kan de inte få tummen ur *** o ta tag i det. *suck*
PUSS

2008-01-07 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback