Hur bra är inte jag då?!

Kom på igår att jag har den här månaden överlevt på 1500 kr.. ok det är en vecka kvar
tills jag får pengar... men om jag inte lånar nåt av nån så har jag gjort det.
Om man då räknar bort 500 kr som jag fick i julklapp men dom gick till juldan och nyår.
Hur i helvete kan en människa överleva på 1500!!?? å då har jag ändå rökt hela tiden..
visserligen kanske inte så mycket men ändå..
Förut klarade jag mig inte ens på 5000... har nästan mer pengar kvar nu än vad jag hade
när jag fick lön...
Man lär sig väl att snåla antar jag.. men jag tycker inte att jag har snålat SÅ mycket.

Jaja.. ett halvår kvar med dåliga pengar.. får väl se om jag överlevt tills dess;)

Kommentarer
Postat av: maria

Lovisa, jag som trodde att du slutat röka?
Eller iaf bara "feströkte"
PUSS

2008-01-04 @ 13:00:46
Postat av: Sofia

Det var inte dåligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback