Lite mer än en vecka

Det slog mig precis att det bara är 10 dar kvar tills jag börjar utbildningen..
AAAAHHHHHHHHH är det enda jag känner.
visst att det finns lite pirr men allt känns så jävla osäkert..
har ingen aning om vad som ska tas med till nya rummet osv..
Hoppas jag får lite mer klarhet efter måndag när jag ska prata med han på AMS.

Jag gillar vädret ute.. så skulle det vart på julafton.. fast mycke mer snö!
kan dock säga att sen i tisdags har jag knappt vart ute alls..
hatar mitt liv just nu..
..så på det sättet ska det bli skönt att få in lite rutiner igen.
Måste vända tillbaka dygnet nästa vecka.. för annars kommer jag va död direkt
av att börja 7.15 varje morgon. Iof.. är ju sovmorgon för mig, jag är ju van
att börja 6:)
Nu var det ju dock ett halvår sen jag började 6.. fan så fort tiden går.

Jag saknar Emma.. hon och jag skulle gjort oss bra som plattsättare och
jobba ihop.. satan va kul:D

Ikväll ska jag leka med Märta.. kolla film.. Surfs up som hrm.. helt plötsligt bara
fanns den där på min dator.. jag lovar alltså hrm hrm

image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback