Mormor i William

Nu är jag mer säker än nånsin på att mormor lever i William!
Han är så fruktansvärt lillgammal. Så söt och go.

Han har ju som jag sagt förut en dum grej för sig där han kallar
mamma för Emelie och pappa för Morgan.
Mig kallar han Elovisa.

När jag precis kommit dit i fredags och vi satt och åt sa han till Emelie:
-Vad gör hon här?
-Vem då?
-Ja, hon som sitter där bredvid dig.

Sen när han skulle sova frågade han henne:
-Ska hon sova hos oss?
-Vem då?
-Ja, hon den där som kom med dig förut.

Han är en dryg liten fan;)

Finns så många exempel på saker han gör så kommer inte ens ihåg allt.
Eller en sak till..
Melwin kräktes i sin säng precis när han lagt sig så medans Emelie bytte lakan
i hans säng stod William och klappade honom på huvet och sa:
-Käära lilla barn.
Sött:)

Helgen har vart bra iaf.. inte ens längtat lite efter fest faktiskt!
Dock skulle det va skönt att få sova ut en morgon till.. man får inte sådär jättebra sömn
med två småungar i huset.

På fredag får vi se hur det blir.. euro 4-ever eller inte.

ciao

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback