Multiplayer bowling

När man ska spela bowling på candystand mot Johan från Norrland, ni vet, han jag ska starta företaget med;p
så kan det låta lite snuskigt..
iaf med min snuskiga humor;)

"jaa men handleden blir liksom böjd så att den kommer uppifrån.. inte samma knyck"
"kommer du?"
"Jag är inne nu"
"va fan så här dålig som jag vart ikväll har jag aldrig vart.. du gör mig nervös"

:P

Ne men det är trevligt å spela lite... går dock inget vidare:P
Spelade mot tobbe med men det gick inte heller bra.. va fan;)

I´m hungry...

Kommentarer
Postat av: maria

hihi, du är ju lika snuskig som jag min
sexiga hemmafru ;)

2008-01-09 @ 08:44:15
Postat av: Christine

hahaha, ja, att dra sexuella paraleller till saker som inte han´dlar om sex är askul...

2008-01-09 @ 13:47:10
Postat av: Le-en

så jävla sexigt! Jag gillart ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback