My friend

Vill bara att du ska veta hur speciell du är för mig och hur glad jag är att jag har dig.
Är lite därför också det känns jobbigt att åka.. eftersom jag i värsta fall bara kommer
kunna åka hem en gång i månaden.
Kommer sakna dig min sköna!
Du vet vem du är.. om inte så fick du ett sms av mig häromdan där jag skrev samma
mening om och om igen 4 ggr;)

Love you for ever and ever



Kom på en annan sak.. min Jenny är i Thailand nu..! slyna;p
henne träffar man inte alls ofta längre.. å ännu mindre lär det bli nu..
fast jenny är en sån kompis som det inte gör så mycket med för att det är ändå
detsamma.. ni vet vad jag menar.
Hoppas ni har det bra iaf.. du, cissi å alla grabbarna;)

Kommentarer
Postat av: Hemligt...

det finns en person som kommer sakna lovisa med.. mycket mycket.. du vet att jag älskar dig med.. =) massa massa.. love love love

2008-01-04 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback