Pingis? Nee guitar hero

Gick upp för att köra lite pingis..
Hann köra i ca 1 minut sen råkade Andrej trampa på bollen så att den gick sönder. Bra där;)
Så gick ner i köket.. sen gick vi in till göteborgarns rum (kommer inte ihåg vad han heter)
och lirade lite Guitar Hero istället. Dock med väldigt tråkiga låtar. Var är Mother och Woman när man
behöver dom liksom?;)

Annars är allt bra.. börjat i bygghallarna idag. Har bara hunnit mäta ut vart kuben som vi ska mura
ska sitta men imorn börjar jag mura. Lite smånervöst men ska nog gå bra!

Lär nog somna gött ikväll iaf för satan så trött jag är!

Hoppas allt är bra med mina sötnosar i Linköping med.
På fredag smäller det;)

image275



Kommentarer
Postat av: maria

Det verkar som du trivs min ängel :)
Det gör Maria glad :)
Men saknar dig liiiite granna *blink*

2008-01-23 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback