rubrik? njae va

Nu är ännu en skoldag till ända!
Den här dan har känts mycke längre än dom andra.. hade en genomgång också med en lärare..
fan vi höll på att somna allihop. Inte för att han inte va bra eller så men för att det blir så segt att bara sitta.
Har ju vart pigg både måndag och tisdag även fast jag sovit dåligt..
men tror min kropp börjar misstänka att jag försöker lura den. Den är ju inte van att gå upp så tidigt som jag
gör men innan har den nog inte riktigt fattat.
Idag har jag iaf vart jättetrött.. eller.. när man sitter och jobbar är det ok för då tänker man inte så mycket på det.

Är klar med alla dom åtta första böckerna nu som vi fått till att börja med.. eller nae nu ljög jag..
är klar med 7 av dom, har bara halva ritningar kvar, men ingen av oss fattar ett skit så är liiiite svårt att
göra det då. Är inte alltid att det finns lärare tillgängliga.. särskilt inte till att hjälpa till med ca 50 frågor.
Böckerna efter ritningar var iaf lätta att göra.. där fattade man precis:)

Går ju varje morgon och kväll med.. dit och hem. Skönt.. dom där kilona jag la på mig från det att jag slutade
jobba tills nu kommer nog försvinna rätt snart! Är nog mest "ingen-promenad-kilon"
Har egentligen skjuts både dit och hem men nae.. jag tycker det är skönt att gå.
Har faktiskt inget sötsug direkt heller.. inte ätit ens en liten bit godis eller nåt liknande.
Har dock ätit ute alla dagar... idag bjöd Frankie (som en av grabbarna heter) på mat. En kompis till honom äger en pizzeria här så fick billigare. Kebabtallrik.. var väl helt ok. (nej jag vet att inte det heller är så nyttigt men tyyyst nu)

Kollade på The Holiday igårkväll med. Den är ju för mysig!

Provade mina jobb-byxor idag med.. dom va mycket bättre än dom i affären! satt mycke bättre.
Skorna har fortf inte kommit.. men mina kläder är iaf i säkert förvar i mitt skåp nu;)

ne nu ska jag göra annat. haaade

försökte förresten lägga in bilderna från rummet men den här datorn är skum som fan så ska ta och installera om den nån gång. Eller.. pappa eller johan får göra det åt mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback