Tacos, Buzz och migrän

Jag och Märta kom hem till Markus och Maria vid 19 ungefär. Maria var inte hemma än då eftersom hon jobbade till 20. Satt iaf och snackade lite skit. Passade på att spöa Märta på bilspel med.. ser du sandra.. tjejer är bättre;) remember? Eftersom Maria spöade honom på Tekken också...;) Vid 20.20 ca kom Maria hem.. då blev det tacos. Så gott såå! längesen jag åt tacos med skal faktiskt.
Såg att Let´s dance var på tv så vi kollade lite på det.. Uffe Larsson är ju så sööt.. han är verkligen inte ett dugg lik sig mot förr! förutom rösten;)

Efter Let´s dance satte vi på en film. Mr Woodcock.. Har sett bättre filmer om man säger så.. för som Maria skriver.. det hände ingenting direkt. Men han är allt lite småsöt Sean William Scott eller va han heter;) Filmen var iaf inte urusel och bra va väl det;)

Efter filmen spelade Maria, Markus och Märta lite tekken medans jag grejade med designen på Marias blogg.. blev väl inte jättebra med iaf LITE roligare än basdesignen:)
Drog igång Buzz runt halv 1 kanske... skitkul:D men rätt svåra frågor måste jag säga.. MArkus va verkligen jättedålig på det där.. han kan ju ingenting 0:-)
Ok.. han spöade oss allihop.. men det var mycket tur också;)
Tittade på klockan efter ett tag och sa att dom skulle gissa vad den var. 00.15 gissade Märta på.. njaa.. liite dålig tidsuppfattning. 2.40 var klockan.. men den kändes faktiskt inte som mer än 1.
Vid 4 drog vi oss iaf hemåt.. efter en huuur trevlig kväll som helst! Lånade 10 böcker av Maria med:) dom flesta verklighetsbaserade.. började läsa på Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak.. var jättesvårt att sluta. Plus att jag under tiden vi spelade Buzz fick migrän. Var inte kul med flimret när man skulle läsa svar kan jag ju säga. Har väldigt svårt att sova när jag har migrän.. blir så ansträngande att blunda när jag är så spänd så spänner mig ännu mer och får ännu ondare.

Jaja.. idag får vi se vad som händer. Ikväll ska vi iaf till Martina på lite tjejförfest. Tror det blir skitkul:)

Lataaaaa

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback