Bubbelplast

Är det bara jag eller känner ni också att ni verkligen måste klämma på bubblorna ifall ni ser bubbelplast?
Vet inte vad det är men mina fingrar dras liksom dit automatiskt.
Eller att tvinna plasten så man får en massa små smällar är ju nästan ännu bättre.

Har kommit på att jag njuter av en annan sak. Tex när jag jobbade som hygientekniker (städare? psscch stenåldern) och jag städade i tex träslöjden älskade jag när man såg hur det blev rent, hur sågspånen försvann och inget fanns kvar.
Samma sak gäller när jag städar toaletten här hemma. Där ser man verkligen att det händer nåt när man städar jämfört med om man dammsuger.
Älskar också att höra hur skräpet sugs upp i dammsugaren på jobbet. Eller när man ser att det händer nånting när man kaklar, att väggarna/golven fylls mer och mer med plattor.

Kära bullen, är det nåt fel på mig...?



Hygienteknikerna. Back in the days...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha. Vi har massor av bubbelplast på jobbet och ibland ställer jag mig och klämmer sönder dom små bubblorna. Jag försvinner som in i trans. Jag kan stå där jättelänge tills någon kollar lite konstigt på mig.

Postat av: Lovisa

ja men det är ju kul.. eller nåt. ett måste är det iaf:D

2008-07-25 @ 15:55:49
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback