En till jävla lista

När man är sjuk blir man rastlös. När man blir rastlös läser man bloggar. När man läser bloggar hittar man "avslöja-så-mycke-om-dig-själv-som-möjligt-listor".
Here we go

HAR DU NÅGONSIN?


Varit medvetslös:
Nej
Tackat nej till sex: jovars.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej. Dock med mindre vackra.
Hånglat med fler än 50 pers: Tror faktiskt inte det
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej. Två som högst och det var inte riktigt meningen.
Gjort något riktigt dumt: Har jag säkert men kan inte komma på vad just nu.
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Varit nykter på nyårsafton: Yes. Dock inte sen jag var 16;)
Åkt ambulans: Njet
Gjort nåt olagligt: Jo nåt litet kanske
Blivit polisanmäld: Inte vad jag vet;)
Droger: Never have, never will. Finns inget vidrigare.
Druckit: Det har väl hänt..
Vilka kläder sover du i: Naken för det mesta för att lufta pinãtan. Annars med trosor
Vad hatar du: Otrohet. Droger
Varit kär: Japp
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Bara varit kär en gång. Vi var tillsammans 3½ år, så nej
Är du ensam nu: Ensam och sjuk. Grymt skönt, att va ensam alltså när jag är sjuk
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Vet faktiskt inte

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: J
Såg dig gråta: Gråter inte bland folk frivilligt. Den enda jag kan komma på just nu som ens sett mig gråta är Maria, när jag bodde på Storgatan, så ett bra tag sen
Fick dig att gråta: Tankar, ångest
Du delade en drink med: Delade? En cider med Robert i fredags natt?
Du gick på bio med: En jävla massa kompisar när våra vänner visade sin hultsfredsfilm.
http://www.hultsfredsfilmen.se
Skällde på dig
: Vet inte
Du smsa: Markus eller Bossen
Du ringde:Zekka
Ringde dig: Märta
Som du sov hos: Hanna, i Västervik

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?


Haft sex:
Nej.
Festat: Nej.
Gråtit: Nej.
Kramat någon: Nae
Köpt någonting: Mat
Saknat någon: Zekka. Markus (long time no see)
Sjungit: Alltid.

HAR JAG:

Digitalkamera: Nej. Mobilen duger åt mig
Telefon på rummet: Min mobil;)
I lägenheten: Mobilen igen.
Egen dator: På ett sätt. Dock lånad av min far
Könssjukdom: Hehe nae
Husdjur: Milla;)
Bra kompisar: Några få. Väljer dom riktiga med omsorg
Receptbelagda mediciner: P-piller om det räknas som medicin?
Haft sex på en offentlig plats: Jaop

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel? Då var han 26 eller 27, jag 21. Nu är han 28 eller 29. Vet inte hur det räknas?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En.
Vad tycker du om kärlek? Kärlek mellan vänner och familj, Underbart. Kärlek med kille vill jag inte ha just nu.
När kramade du någon sist? Söndags innan vi åkte från V-vik. Kramkalas
Saknar du någon speciell person? Zekka, Markus (fortf)
Har du svårt för att bli kär? Jo. Eller jag vet inte. Dock VILL jag inte bli kär ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Know the feeling. Min migrän kom ett tag VARJE fredag... Wohoo! Get well soon! Snodde listan från din blogg, hoppas det var OK =) Ka va kul att publicera ngn dag.

Postat av: Nica

Jag snor din lista... den kändes lite kul o svara på. Det är inte stöld om man säger till först! :)

2008-07-19 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback