Stolt över mig själv

Idag blev jag faktiskt både väldigt stolt och överraskad över mig själv.
Skulle sätta en platta där sammanlagt 7 rör stack ut, och jag lyckades på första försöket:D
Låter kanske inte så krångligt å för nån som gjort det flera ggr innan är det inte heller så krångligt
men eftersom det var första gången jag ens provade tycker jag att jag borde få lite cred;)
Har en bild också men min mobil vill inte lägga in på datorn tydligen, är nåt fel på laddaruttaget.

Haft grymt ont i huvet hela dan, antar att det är vädret. Tror iaf att min förkylning som jag haft i snart 1½ månad
har lagt sig:D Har inte nyst på hela dan. Innan nös jag kanske 50 ggr om dan så det är skööönt.

Får mina pengar imorn med:) Så Västervik och Hanna----> here we come!
Dock har magnetremsan på mitt bankomatkort slutat funka så har beställt ett nytt men nu måste jag
gå till banken för å ta ut pengar. Gillar inte att ha massa kontanter på mig, dom försvinner så fort då.

Huvudvärkstablettstime

Kommentarer
Postat av: maria

Vad duktig du är gumman!

Maria är jättestolt, hade inte kunnat göra det bättre själv ;) hihi....Hade tagit mig år och tar!

Massa puss

2008-07-08 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback