värdelös helg

Det här har vart den mest värdelösa helgen på bra länge. Aldrig känt mig så ensam. Suger att inte ha semester när alla andra har det.
Ångesten är på topp.
Sen att Märta ringer och retar upp en ännu mer gör inte saken bättre. Din svin. grrrr

jag vill sola bada äta max dricka cola
inget av det är dock kul att göra själv, förutom dricka cola då.
Var och solade förut men tröttnade direkt och gick hem igen. Värdelöst när det inte går att bada samtidigt också.

Kul iaf att festa lite med Tobbe och co men när vi kom in till stan gick allt rakt neråt då inte Märta kom in på krogen.
Jag är inte den som lämnar honom då och går in om jag inte vet att han har nån att va med. Han tänkte visst inte likadant för han lyckades smita in sen. Jag hade fortf min jacka plus att jag inte tänker riskera att vakterna på BK blir tjuriga på en. Ställa sig i kö själv? neeva. Så jag gick hem, på sämre humör än på länge. Hade hellre jobbat hela helgen, hade gett så mycket mer.

Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback