12 925 kr

Haha min blogg är värderad till 12 925 kr enligt bloggvarde.se
Vad det är baserat på vet jag inte dock;)

Har inte alls lust med att skriva blogg längre. Kanske är det årstiden men jag tror mer det är att jag jobbar
7-16 varje dag och är sen svintrött efter det.
Blev förresten lärling from förra tisdan:) så nu får jag riktig lön och inget jävla aktivitetsstöd.
Rune blev dock inte för glad att vi skippade dom två sista veckorna praktik. Han förlorade ju pengar på det;)
"Det kan bli problem med lärlingsboken" psschh isf hade halva den där skolan haft problem med lärlingsboken!
Trivs iaf jättebra. Var tom på fest hos bossen i fredags

Ikväll blir det kolla fotboll. Dock hemma då jag är både trött och pank. Första lönen tack?

Meneee hörs då

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på dig!

Riktigt nice för dig att bli lärling! Förtjänade du =)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback