Klassfest

Nu har jag stillat magen med 2 bullens korv så nu kanske det tom kan bli nåt vettigt av den här söndagen.

Klassfesten igår va riktigt trevlig! Mycket skratt, prat och inte alls nån stel stämning.
Jag mötte upp Louise, Malin, Maria och Jessica innan och vi gick bort tillsammans.
Bara Bachar och Anton som var där när vi kom så det började lite lugnt med lite guitar hero. Lika kul som vanligt;)
Sen började folk ploppa in hela tiden och efter en gemensam skål med shots var festen i full gång.
Pernilla kom förbi direkt från jobbet och det va riktigt kul att se henne igen, fan 2 år sen snart!!!

Dom flesta gick in till krogen så småningom. Kvar var jag, Anton, Milla, Jessica och Linda. Tror bara det var
vi iaf:P Joppe också såklart, katten;)

Vi som var kvar minus Anton släpade våra ass till Swebus där Martin, Lindas pojkvän, hämtade upp oss.
Åkte ut till MAX och käkade. Satt riktigt bra i magen!
Jag avslutade sen natten med ett telefonsamtal och efter vi lagt på somnade jag på två röda.

Idag är det ju söndag igen och söndagar är alltid bara en enda lång väntan på att Johan ska komma och hämta
upp mig för att vi ska åka tillbaka till Skövde. Sååååå tråkigt att åka bil.

Avslutar inlägget med några bilder från igår:)


image305




Kommentarer
Postat av: Hanna Enefjord

Hade varit riktigt skoj att varit med! far bli nasta gang. kram

2008-03-10 @ 14:16:03
Postat av: din vän i etern

Såg din kommentar, misstänkte att du inte hade tid på msn....hmm...jag vet inte om de är allvarligt än, det vet ingen....jag ska gå på en tre veckors utredning! Tänkte bara passa på att skriva av mig lite med nån go o pålitlig igår..men de är lungt...!
Hoppas vi hörs snart!
kram

2008-03-12 @ 16:10:01
Postat av: Milla

oskar har du lagt in men lilla ja dåå.. *snyft* =´)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback