Tanketid

Har ni nån gång suttit på en buss å känt att "nej jag vill inte gå av?"
Det gjorde jag nyss när jag åkte hem från Ljungsbro. Ville bara sitta kvar och lyssna på musik i mina egna
tankar. Kände inte alls för att gå ut i kylan och gå den sista biten hem, men det va bara hoppa av och knalla
vidare.
Man behöver lite tid för sig själv ibland och bara tänka. Som i veckan när jag va på grymt dåligt humör mot slutet
i skolan, gick så dåligt. Skulle egentligen åkt med Niklas tillbaka till boendet men kände att jag behövde en promenad istället för att tänka lite och lugna ner mig. Jag funkar så. That´s me helt enkelt:)

Nytoppad och nyfärgad. Håret känns så koooort:( Ser dock bra mycket fräschare ut utan dom slitna topparna och
med lite mer lyster i färgen. Annars är det ingen större skillnad på färgen.

Om nån minut eller två kommer Zekka hit å så ska hon å jag kolla lite film. Mys. Inte träffat henne på länge.

Mina tankar är dock lite på annat håll.. lite skrämmande men samtidigt inte, vi får väl se:)

image275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback