Ångest in da house

Förstår inte var alla mina ångestkänslor kommer ifrån så fort jag kommer till Ljungsbro!?
JÄMT när jag är här får jag dom, bara helt plötsligt.
Kanske för att det var här jag bodde när dom började komma?
Don´t know

Ska iaf försöka sova nu vilket kommer bli omöjligt med tanke på att jag inte gick upp förrän 11 idag.
Måste gå upp halv 8 imorn för att duscha, usch.
Får väl försöka sova i bilen men det brukar alltid va omöjligt, särskilt som jag ska åka med Emelie.
Två barn i bilen. Gött;)

Haha fick en "komplimang" eller vad man ska kalla det av William förut. För mig är det komplimang iaf;)

"Vilka stora bröst du har"

Haha det gäller att börja tidigt. 4 år och har redan koll på sånt;)
Han sa det på sitt eget söta vis också. "Vilka stora bröst du har, jag får sitta i mormors knä istället"
Frågade om inte han kunde ge mig massage också
"Åhh typiskt" sa han och började klappa lite på ryggen på mig.
Min guldklimp

Godnatt

image344

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, saknar dig också min sexiga hemmafru...när kommer du hit o städar i din städoutfit ;) hihi
Aha, du mnear inte att du är klar nästa fredag?! Shit va fort det har gått..
Ja, men vi kan väl leka snart, inte för att jag måste ha tillbaka mina böcker haha utan för att jag vill träffa DIG! =)
pussen

2008-05-17 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback