ännu mer stark

glömde skriva att jag faktiskt bar Robert i min famn från sittande till stående ställning i lördags.
Det ni;)



är grymt trött och klockan bara segar sig fram.. skönt på ett sätt det med förstås för då är det ledigt
från skolan lite till, men jag är hungrig och har varken mat eller pengar så vill gå och lägga mig så
magen glömmer bort att den är hungrig. Brukar funka:)

På fredag ska jag göra det härligaste av det härligaste. Det som alla tjejer längtar efter.
Gyn-undersökning. Dags för nya p-piller så då är det bara slänga upp pinãtan framför tant doktor.

Skrev att jag funderade på att sluta med p-piller för några månader sen, men tror jag har lagt ner det
projektet för jag tycker det är så grymt skönt att veta när mensen kommer. Aldrig att jag skulle låta det
va så att jag tex är på ett fik eller annan allmän plats när tant röd hittar trosan. No way. Dessutom slipper
jag det på helger som det är nu. Menar jag är ju singel så det är ju på helgerna min action händer.
Ok.. en smula ironi där. Händer inte ens nåt då. Jag är tragisk;)

maaat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback