how come?

Hur kommer det sig att allt går så mycke sämre om man är på dåligt humör?
Idag gick inget som jag ville efter lunch. Det enda fixet som fanns funkade inget
bra att hänga kakel med, plattorna ville bara glida ner hela tiden så dom fogarna är inte
dom vackraste. Då blev jag på dåligt humör. Sen skulle jag börja skära plattorna till
cirkeln som vi måste göra, gick inte alls bra så då blev jag på ännu sämre humör och då
gick allt åt helvete istället. Så vid 14.50 la jag ner och gick och diskade mina verktyg istället
eftersom det ändå bara gick sämre och sämre.
Micke hade tydligen sagt till Tomas att mitt badrum va bra iaf så det blev en liten lättnad:)

Nu ska jag kolla på Gossip Girl avsnitt 17. Faktiskt himla bra.

Ha en bra kväll folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback