Trött i kroppen

Idag har jag fogat hela rummet så är helt slut i armarna, var alldeles skakis precis när jag var klar.
Kommer ha grym träningsvärk imorn:P Gick väldigt bra att foga iaf för en gångs skull så då blev det iaf liiiiite roligare än vad det brukar vara men fortf så är det tråkigt.
Har vart trött i kroppen varje dag den här veckan. Håller jag på att bli sjuk? Hoppas inte det, orkar inte. Kommer jag iof säkert bli ändå när jag börjar med praktiken eftersom jag ofta blir det när jag hamnar i "nya miljöer".

Pratade med Johan precis. Han hade det bra på praktiken men företaget sysslade tydligen bara med plattsättning. Han hade inte fått göra så mycket mer än åka runt och byta några plattor. Ett riktigt helvetesgöra tydligen då plattorna sitter som berget.
Tydligen finns det inte så mycket utbud för murare i Linköping, mest putsning. Så han kanske joinar mitt game och blir plattsättare ett tag;)

Fick verktyg idag av Rune, rektorn. En stoooor kartong. GÅNGER 3. Har ju Johan och Tomas verktyg också. Jag fick en visp med som man kan sätta i en borr. Gött:) bra att ha till ...hrm... jobbet.. hrm.
Har knappt kollat i lådan än men skönt att få det gratis iaf:)
Bilen kommer bli halvfull bara av dom där kartongerna haha.

Sitter just nu och försöker komma på saker att göra på datorn bara för att undvika så länge som möjligt att duscha men nu börjar det bli dags då jag gjort det mesta jag kommit på.
Hatar att duscha här. Det är ett stooort projekt för att handla om dusch:P
Packa ner schampo, balsam och tvål i en påse tillsammans med badtofflor, (inga vårtor här inte) nya trosor, nya strumpor osv. Sen gå till duschen, duscha och sen klä på sig direkt vilket jag tycker är slibbigt. Man är ju alltid lite småfuktig även fast man har torkat sig så tycker det är skönt att gå runt i trosor och bh en stund men det är det inte riktigt tal om här;) Handduken är för kort med annars kunde jag gått i den. Jajja, I-landsproblem jag vet;)

Tack Maria och Sofie för era söta kommentarer:)
Sofie är en tjej här på utbildningen som gått först golvläggning och nu är hon igång med plattsättning.. Störtskön tjej som man nästan alltid hör skratta. Kommer gå bra för dig med:D

Maria vet ni nog kanske vem det är, om inte kan ni ju kika in på hennes blogg som finns i länkarna till vänster. En tjej med ett stort hjärta!

Dags att duscha då.............

Apropå duschar förresten.. är riktigt nöjd med min "dusch" i mitt sista badrum förutom en liten miss som ändå ser rätt ok ut. Som sagt i förra inlägget.. bilder kommer:)

image399

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback