Utmanad

Maria utmanade mig med en grej som jag sett på flera bloggar. Ska svara så gott jag kan.

För fem år sedan...


...gick jag andra året på Barn&Fritid. Jag var tillsammans med Andreaz och tyckte himla bra om mitt liv. Var dock lite småtrött på skolan men vid den här tidpunkten var det ju inte långt till sommarlovet.

För tre år sedan...

...hade jag precis börjat mitt sommarjobb på Härnegatans gruppboende. Andreaz och jag hade precis gjort slut men jag mådde ändå bättre än på länge.

För ett år sedan...

...jobbade jag min näst sista månad på Folkungaskolan. Emma hade slutat och jag jobbade istället med en annan tjej. Jobbet var himla mycket tråkigare utan Emma men slutade den 29 juni så det gjorde inte så mycket.
Bodde i Tannefors med Milla, umgicks med vänner osv.

För tre månader sedan...

...hade jag gått 1½ månad på min plattsättarutbildning. Trivdes som fisken i vattnet. Åkte hem så gott som varje helg för att umgås med kompisar.

Igår...

...var jag i skolan på morgonen och förmiddagen. Satte klart mina sista väggar runt cirkeln som jag håller på med och började greja med mönstret som ska vara i cirkeln. Åkte mot Linköping vid 13.30 då Johan och Tomas hade bråttom hem. Det var ju deras sista dag (vilket jag fått höra i en vecka nu). På kvällen gick jag till Sandra och kollade film och snackade lite skit.

Imorgon...

...ska jag åka till Västerås kl 8.30 för att gratta min bror som fyllde i onsdags. Efter det blir det hem och göra sig redo för fest. Märta har 3 jobbarkompisar + ens flickvän som kommer ner så jag och Sandra ska festa loss lite med dom och sen blir det antagligen krogen.

Om ett år...

...jobbar jag antagligen som plattsättare, har kommit igång med min träning. Vem vet, kanske har jag tom kommit över min "förhållandeskräck/ångest" och skaffat mig en karl;) Bor i egen lägenhet (med det finaste badrummet av alla;)) och kanske har jag uppnått det som kallas för lycka? Wish me luck.


Om man skulle utmana några då med då kanske?
Då kör vi på
HelenHanna och Tobbe

Kommentarer
Postat av: Din vän i etern!

Jag antar utmaningen! Håll koll!

2008-05-18 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback