En jätterolig lördagkväll

Blev en jätterolig kväll igår. Mot alla odds då jag fick migrän runt 2 på dan och låg hemma på Sandras soffa alldeles ynklig. Gick sen hemåt iaf och skulle försöka vila lite men det är fan inte kul att ligga och blunda när man inte är trött så det blev bara i kanske 5-10 min. Blev lite bättre iaf.
Hopp in i duschen sen och fixa fixa. När jag kommit ungefär halvvägs ringde Robert, han och Pjukke började närma sig stan och dom ville hämta upp mig för att dom inte hittade till Sandra annars så det blev stressfixa det sista. Blev upphämtad och sen åkte vi till Sandra. Började festa lite smått och efter ett tag droppade folket in. Först Louise sen Peppe, Pelle och Erik. Strax efter dom kom Malin och Therese. Dan var uppe en snabbis med och hälsade på.
Blev en rolig kväll och migränen höll sig borta (wohoo).

Gick till Bk/Harrys och det va allt en del folk man kände ute. Skakade rumpa så gott som hela kvällen.
Finingen kom sen med i sällskap med Bill och Bull haha.

Varför är det så svårt att sätta ord på vad det va man tyckte va så roligt!?

Är iaf himla förvånad att inte ångesten kommit än, men himla skönt:)
Haft en fin förmiddag också med baguetter och taco-mjukost. Sååååå god.
2 andra trevliga upplevelser med. Najs.

Sitter just nu i, enligt mig, helt fel soffa. Tråååk

Jobb imorn då. Rätt skönt!

Jäjä en liten update iaf. Tataa

Kommentarer
Postat av: Jess

Vi måste träffas, och det är snart!! Puss

2008-11-23 @ 17:52:00
Postat av: Maria

Hej bejb. låter som att du haft en mycket rolig lördag :)Själv låg jag hemma i soffan med Mackan då jag fortfarande inte känner mig helt frisk :(

Ses snart darling!! <3

PUSS

2008-11-24 @ 09:16:48
Postat av: Sandra

Jag vet precis vad du menar, hade med en toppen lördag men svårt att beskriva vad.. guld var det iaf!! Lyckat efter mycket om och men.. puss babe

Postat av: Lovisa

jessica: Jaaa det måste vi!!!



Maria: stackars lite då, du får ju ta å bli frisk nu hörru:)



Sandra: Yes indeed:D

2008-11-25 @ 14:06:01
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback