Maskerad

Var ju då alltså på maskerad i fredags, utklädd som Jack Sparrow. Kör det här inlägget i bilder.


När min fejk-dreads var gjorda såg jag ut såhär. Oerhört vacker va?




När sen sminket, muschen och allt kommit på såg jag ut såhär, dock inte helt nöjd med skägg och musch




Vidare till Adde på lite förfest



Finns fler bilder på Facebook, orkar inte kopiera.

Dagen efter skulle jag gå in till stan en sväng. Kände mig inte helt bekväm i dreads men det fick gå
Såg ut som jag skulle ut på safari eller liknande:P




Hade lätt kunnat vart Ronja Rövardotter på lördagen för när jag rett ut dreadsen såg jag ut såhär



Och när jag kammat såhär




Jag fick iaf ut håret till sist och på kvällen var jag gamla vanliga Lovisa igen, festandes med min lilla Sandra.
Rolig kväll med sång och dans hemma hos Sandra, bara hon och jag. Även ett besök hos hennes nya wannabe-brat granne. Herregud vilka människor.

Nu har jag precis kommit hem från sjukan där jag vart på ögonkliniken.
Fick in en flisa i ögat igår på jobbet när jag körde med vinkelslipen. Tänkte inte mer på det men sen några timmar
senare började jag få ont i ögat. Känns ungefär som det gör när nån petar en i ögat.
Sköterskan vände ut-o-in på ögonlocket (scary feeling) och där hittade hon minsann lite skräp.
Sen kollade en läkare också (vände ut-o-in på skiten IGEN) och upptäckte ett litet sår på hornhinnan så har fått en salva som ska i ögat 3 ggr om dan. Ursch hatar att spruta in saker i ögat, svårt ju. Dessutom ser jag helt suddigt nu fortf efter att han gjorde det för en halvtimme sen haha. Får se hur det går.

Annars är livet bra:) Lite sjuk bara men annars så.

Nu har ni fått en liten update och lite bilder iaf

Kommentarer
Postat av: Jess

Göörsnyggt vännen! Blir ju nästan lite kär i dig ;)Hoppas allt är bra!

2008-11-04 @ 17:00:58
Postat av: Sandra

TACK för i lördags och förövrigt så vet jag att innerst inne var du sugen på min nya granne ;) eller inte.. haha

Kom ihåg vad jag sa om ögonläkaren förut, ta med till jobbet!!

puss

Postat av: Maria

Jag tyckte du va riktigt bra som Jack Sparrow....Mackan hälsar detsamma!

Du ser så oskyldig ut som Ronja Rövardotter ;) hihi

Vända ut och in på ögonlocket lät sisodär skönt...Hoppas att salvan hjälper!

Saknar dig <3

Pussen

2008-11-05 @ 10:10:10
Postat av: josefine

haha ja, ser mycket mycket underligt ut.. Snygg piratoutfit !

2008-11-09 @ 16:06:38
URL: http://metrobloggen.se/knip
Postat av: Cecilia

Hej tjejen... Du ser riktigt bra ut som kille... akta så inte tjejer börjar ragga på dig... Men du är ju urläcker som tjej med... Attans, vissa har tur.. =)



Ville bara berätta att jag blivit en stolt gudmor och bilderna finns på bloggen.



Ha det super fint.

Kramen

2008-11-10 @ 10:35:29
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Henka

Kul att du halkade in på vår blogg. Nu kommer man ju att fastna här också :)

2008-11-10 @ 22:00:51
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback