Trygghet för fan!

Du är vad du äter började precis. Ett par som ska gifta sig. Tjejen sa i början "Jag skulle inte ha sex med honom om ljuset var tänt".
HALLÅ!!?? Dom ska gifta sig, men dom är inte tillräckligt trygga med varann för att kunna visa sig nakna för varann pga lite extrakilon. Man gifter sig väl inte med nån för att den har en fin kropp utan för att man älskar den för den han eller hon är. Dags för dom att tänka om kanske?
Ne usch!!



Trygghet is the shit när det gäller att ha sex med nån. För är man trygg kan man köra på fullt ut, utan hämningar.
Enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hmm... låter ju lite sjuk kanske.. En annan fråga känner du alla 357 st? Sjuk många personer.. vad har du mutat med.. ;)

Kramen cecilia

Postat av: jenny

du jag håller med dig...men va fan om jag vore han skulle inte jag ha sex med henne heller när ljuset va tänt som att hon såg bättre ut liksom..

men men det e väl vad vi tycker inte dom antagligen.

ha det bra..nu ska jag gosa vidare med min lilla tös.. avis??;)

2008-11-27 @ 23:22:14
Postat av: Lovisa

himla avis;)

2008-11-28 @ 16:19:08
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

cissi.. känner eller är bekant med. sen är det några som bara lagt till mig men har försökt rensa ut dom

2008-11-28 @ 16:20:09
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Robert

Jaså har du bara 357, då leder jag fortfarande :P. Kommer ihåg när vi höll på o tävlade om det där haha. Allt bra annars med dig darling?

2008-12-03 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback