En dag på jobbet

Tänkte visa en dag på jobbet. På ett ungefär;)

På morgonen när jag är redo att åka ser jag ut ungefär såhär
(lite lustig min, men klockan är ju 6.50 vafan:P)




Ungefär efter en timme på jobbet kan jag ser ut såhär
(lite småskitig, ja)



Ibland lägger vi golv för kaminer




Ibland ritar jag bilder på min chef



Texas är alltid med såklart




Ännu lite senare har ansiktet bytt färg, från svart till gråvit



..och ögonfransarna har ändrat färg




Om jag tar en dusch när jag kommer hem? Ja tack


(Jenny, nu fick du lite bilder;P)





Kommentarer
Postat av: jenny

bra bilder...det e det jag vill ha..du vet ju hur jag e med läsningen..den går inte alltid hem du vet..puss

2008-10-08 @ 13:56:32
Postat av: Sara

va kul å se! ja måste ta å skaffa mig ett jobb ja me nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback