En gladare Lovisa?

En snickare frågade mig på jobbet i slutet på förra veckan:

"Har du träffat en kille Lovisa? Du verkar så mycket gladare och ser allmänt lycklig ut".

Kanske är gladare nuförtiden?

Då undrar jag bara.. varför måste det bero på en kille för att man är gladare än vanligt?
Tror den där snickaren tycker att deras kön påverkar tjejer så mycket;p
Om det nu vore så att jag träffat en pojk, eller inte träffat en pojk skulle jag aldrig berätta det för honom
iaf. Skulle va om det skulle va att man blivit ihop med nån isf.

Yrar.. men har faktiskt jobbat 10 timmar idag... så jag fåååår

Ont i hjärtat har jag med. Kommer då och då. Kolla upp kanske? hmmm



Kommentarer
Postat av: Maria

Maria är glad om Lovisa är glad!!!

Massa puss <3

2008-10-15 @ 08:23:30
Postat av: jenny

klart man e gladare när man hittar en pojk vi vet ju alla flickor vad dom har att erbjuda när vi känner för det såklart...men låt dom inte ta nåt förgivet...men min lilla pojk gör min dag glad..å sen en sak till som gjorde mig glad var att du hade skrivit lite oxå..e ju inne varje dag men inget nytt..danne säger att jag e beroende av bloggar...men ´jag måste ju följa mina älsklingars dagar eller hur?..puss på dig

2008-10-15 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback