Hur hjälper man?

Hur hjälper man nån som mår så dåligt att allt är svart för personen?
Saker som drabbar den heela tiden innan ens det gamla är utrett.

Vet att det är bra att bara visa att man finns, och det gör jag, men känns som att det inte räcker till.
Särskilt inte nu när det hänt en grej som är väldigt svårt för den här personen.
Dessutom är det en person jag egentligen inte känner särskilt bra.
Nån som vet?

Har en annan nära vän som har en tatuering som stämmer in så fruktansvärt bra på henne och hennes familj.
Hennes familj är ett bevis på att allt faktiskt ordnar sig till slut.
Efter allt dom gått igenom och still going strong.
Finns dessutom ingen härligare än deras familj. Finns inte en enda person i den som man ens kan tycka lite illa om även om man letar!
Love them all!


Längtar till lördag.

Kommentarer
Postat av: jenny

vet du en sak lovisa...det räcker att du bara finns där å lyssnar..den personen ser det..å pratar med dig när han/hon behöver det...mycket mer kan man inte göra..å man ska inte heller göra för mycket för då orkar man inte sitt egna som man oftast har fullt upp med...som sagt...du vet vad jag brukar säga å min pappa alltid sa DET ORDNAR SIG ! å det står jag fast vid

2008-10-02 @ 21:03:23
Postat av: mamma Anette

tack för dom fina orden till familjen..jenny sa att det var oss du skrev om..jag älskar dig gumman.

vi ses imorn på festen. puss å kram mamma anette

2008-10-03 @ 20:51:15
Postat av: Lovisa

blir helt gråtfärdig här. mina finingar!

ses ikväll my loves


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback