Min lilla Markus

Saknar min lilla Markus, från utbildningen. En vän för livet
Hade ju så kul med dig. Hade tänkt att jag skulle åka dit och hälsa på nån gång och festa lite igen med alla stjärnor, men stjärnorna försvann en efter en från Skövde och nu imorn även Markus.
Fanns ju dock aldrig tid till det:(
Får dra med mig Sofie och Sara upp till dig istället.
Återigen kommer frågan; varför ska så härliga människor bo så långt bort!?
Men är ju inget jordklot bort direkt så ska gå att ordna:)





Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa! Lova att vi måste åka upp till sundsvall, inte bara en sån sak som man säger att man ska utan vi SKA det!

Postat av: Lovisa

jaa helt klart! saknar er jättemycke!

2008-10-10 @ 22:12:09
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback