Wohoo

Snattade lite från Therese igen;)

1. Jag har insett att min senaste kyss…
var en kyss jag tyckte om
2. Jag lyssnar på… Musik
3. Jag pratar… olika mycket beroende på sällskapet
4. Jag tycker om… att festa. Wohooo
5. Min bästa vän är… Några få personer
6. Min första riktiga kyss… Första RIKTIGA riktiga var nog med Micke i början av nian.
7. Jag avskyr när folk frågar/säger… "Är du tjurig? varför är du så tjurig för?" När man inte är det
8. Kärleken är… Läskig
9. Jag gillar att… umgås med dom jag tycker om
10. Jag kommer alltid att… finnas för mina älsklingar, William och Melwin
11. Jag är hemligt förälskad i… Min Halloween-dräkt:D
12. Sist jag grät var… Vet inte. Till nån film möjligtvis
13. Min mobiltelefon är… sämre än jag vill att den ska vara
14. När jag vaknar på morgonen… tänker jag åhhhhh redan gå upp? sen går jag upp så snart jag kan
15. Innan jag går och lägger mig… Fixas saker i badrummet och bok läses när jag lagt mig
16. Just nu tänker jag på… En liten jävla fläck;)
17. Bebisar är… underbara
18. Idag har jag… Vaknat, jobbat, köpt halloween-outfit, provat halloween-outfit inför en garvandes martina, ätit, kollat på tv och nu sitter jag här.
19. I kväll ska jag… kvällen är snart slut. Sooooovaaaa
20. I morgon kommer jag… Jobba, jobba, umgås
21. Jag vill verkligen… bli lycklig

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha... Dom är fina dom där listorna. Schysst när man inte har nåt att göra för en stund ;)



Hoppades att du redan var lycklig tjejen, men det är klart att du blir det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback