bulor och snorighet

Jag råkade klämma mitt finger på jobbet förra onsdan tror jag det var. Svullnade upp direkt och gjorde svinont.
Det här är alltså 1½ vecka sen men fingret är fortf svullet och gör ont. Borde det inte ha lagt sig?
Slog också i mitt ben på jobbet för typ 2½ vecka sen, om inte längre sen. Fick värsta bulan på benet som gjorde ont.
Nu har svullnaden lagt sig men jag har fortf en liten liten bula som gör ont.

Har jag dåligt läkkött...?

Jag är helt genomförkyld. Min kära chef har smittat mig. Kunde knappt sova inatt.
Tyck synd om mig


kollar på idol.. undrar hur en del folk tänker ujujuj

skittrevligt igår. Förfest hos Eddie, vidare till förfest hos Kristofer och sen bk/harrys. Hade skitkul:D
Söta Hanna är uppe från Västervik och hälsar på med så får hoppas på att hon med hade kul!



och så en bild på bossens lilla Texas också. Så sööt



Fan va mina ögonbryn lyckas försvinna på kort.. hmmm

Kommentarer
Postat av: Lastbilschaufförens Flickvän

jösses vad du slår dej då=)

Postat av: Maria

Shiiit pommes vad du är söt! Får jag kopiera bilden och ha den som skrivbordsunderlägg?! ;) blink blink Du är så vacker darling <3

Fast du får ta o skärpa till dig, går inte att springa runt o slå sig hela tiden :P klantarsle :P

Puss min ängel

2008-09-21 @ 19:26:57
Postat av: Hanna

Det var hur mysigt som helst att träffas i helgen! Tack tack din snygge jävel.

2008-09-22 @ 17:28:41
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Stefan

Heej...

Har du klämt nageln eller? vad klämde du dej i?



Måste bara säga att det är coolt att du är murare asså :) Ser fint ut det du gör...



Haj haj

2008-09-23 @ 17:21:00
URL: http://ztefanjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback