Drömsexet?

Det finns en kille. När jag bara snuddar honom går det stötar genom hela min kropp. Inte pga kärlekskänslor
utan sexuella känslor.
Kom att tänka på det igår när jag läste Sandras inlägg om drömprinsen.
Kom på det att fan varje gång är det så. Så man bara vill hångla upp honom där och då.

Vem det är kommer ingen få veta någonsin för det kommer inte bli nåt av det. VILL inte göra nåt av det.
Dessutom är det bara nån jag träffar då och då så:)

va bara det jag hade att säga i min trötta dimma. Lite intimt meddelande till mina vänner;p

jobbade ca 9-17 i lördags.
ca 10-14 i söndags (trots icke-lugn utgång på lördan)
7-19 igår
och 7-19 idag.

Får jag lov att va trött då?:P


Kommentarer
Postat av: Jess

Du får lov att vara minst dödstrött. Men men det ger ju pengar iaf =) Så att du kan ha det gött när du väl är ledig! Se nu till att du kan klämma in en date med mig ngn gång snart också. Miss ya babe!

2008-09-16 @ 21:40:20
Postat av: jenny

du låter lite sugen tycker jag...ligg bara ligg e väl inget att snåla med säger en gravid kvinns som jag...se hur det kan gå när inte haspen e på..nävars...vad fin du ser ut när du jobbar gumman...puss

2008-09-16 @ 21:59:03
Postat av: Maria

Man får lov att vara trött när man jobbat så långa dagar....=)Håller med Jenny, det ser riktigt fint ut, kanske om man är riktigt snäll och smörar och flörtar in sig lite så kanske du kan fixa vår lägenhet ;) hihi....

Lovisa vet du vad..... :P ler

Puss darling

2008-09-17 @ 10:35:58
Postat av: Hanna

Vad fint du gör!

Duktig tjej att jobba sådär =)

Allt är jättefint med mig, har en liten trött händelsefri period just nu. Men det är skönt.

Det var ju allt ett bra tag sedan man träffades, får se om man kan ta in en fika i schemat!?

Ha det så bra flickan där!

puss

Postat av: Oskar

Jäklar va fint du gör :) Du får komma ner till skåne och göra om mitt och flickans badrum från stenåldern! haha. Hoppas allt är bra!

2008-09-18 @ 20:50:53
URL: http://hellbound.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback