Irriterad

Jag är RIKTIGT irriterad just nu. Skärpning tack




Lördagen utvecklades till en riktigt trevlig kväll från att ha börjat lite halvskralt:)
Jag Malin och Sandra gick till min chef där dom var fulla som vet inte vad.. så vi bestämde oss för att gå nån annanstans då dom inte var nåt roligt sällskap:P
Skulle gå till en fest där Martina var hade vi tänkt.. men när vi kom ner på gården stod Kristofer och Pelle där och rökte. Dom festade till det uppe hos Pelle så vi vandrade upp till honom istället.
Även Peppe och Erik var där.. Blev faktiskt riktigt trevligt. Kom några till sen också, bland andra min Zekka.
Malin gick vidare på en annan fest, Sandra gick hem då hon inte kände för utgång, och Zekka var nykter och skjutsade hem en istället. Så jag gick ut på krogen med Erik, Peppe och Bagarn.. vart Bagarn tog vägen vetifan.
Träffade min fina Louise där inne också, och lilla söta Martina som hittat till krogen trots att vi inte kom till förfesten:P

När jag skulle gå hem köpte jag med mig mat från Burger King (trots att jag egentligen inte gillar det, men är trött på kebab). Där inne satt Rasch och svek sitt Max genom att käka BK istället;p
Daniel, Johannas pojkvän, kom också in och han tyckte tydligen att vi var jättebra kompisar för att jag har jobbat med Eddie, som är en av hans bästa kompisar haha. Så jag fick köpa lite chili-cheese till honom. Han tjatade om dom där chilicheesen en jääävla massa. Ordet chilicheese tror jag nämndes ca 50 ggr på 7-8 minuter.
Lämnade honom där sen så är ju bara hoppas på att han hitta hem eller att Johanna ledde hem honom:p

Gick upp och sov hos Sandra, börjar bli en vana nu;)

Igår var hennes mor och far där och hjälpte henne få upp sitt barbord som för övrigt är jättefint!
Blev jättefint trots att hennes lägenhet numer har en skåp-hörna ;)

Nu ska jag ringa ett samtal och försöka sluta va förbannad. Inte utan att man blir lite orolig också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandra tycker om Lovisas vana ;)



Jag vet vi får börja hänga i skåp-hörnan lite.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback