RIKTIGT förbannad

Nu är jag inte bara irriterad.. utan RIKTIGT jävla förbannad, och ej av samma orsak som jag var irriterad.

Vilka jävla vänner man har.. eller.. vilka jävla vänner ens vänner har. För kan inte tänka mig att det är nån av mina eller Millas vänner som gjort det.

När jag slutade på utbildningen i Skövde fick jag ett set med basverktyg av skolan. Stort och litet vattenpass, kammar, slevar osv.
När jag nu skulle ställa ner den där kartongen med allting i källaren, så saknas det lilla vattenpasset.
Kollade på tänkbara ställen där det kunde vara men jag vet att jag inte flyttat det (inte i vaket tillstånd iaf) och Milla har inte heller flyttat det. Ringde till Johan och frågade om han hade lånat det, tänkte om han satt upp nån hylla eller nåt men inte.
Alltså är det nån idiot som har snott det på nån fest eller liknande.
Då bör det tilläggas att sen jag fick dom där grejerna har vi bara haft fest kanske 2-3 ggr, och det finns bara en fest jag kan tänka mig.
Fy fan så irriterande. Vem får för sig att sno ett vattenpass!?!?!? Ska dom väga in nånting på väg till krogen? Nej, alltså är det bara för att sabotera.

Om det mot all förmodan skulle vara jag som gömt det för mig själv i sömnen (vilket inte skulle vara helt omöjligt men det finns ingenstans att gömma det) så tar jag tillbaka anklagelserna mot personerna jag tänker på. Även om dom aldrig kommer få veta att det är dom jag tänker på.

Nu har jag skrivit av mig lite iaf!

Kommentarer
Postat av: jenny

så himla dåligt...men så känns det som det nästan e alltid nån jävel som ska sabba...men sen e ju du lite rolig i sömnen oxå kan ju hända mycket...så fortsätt leta...fast nån kanske har gömt den för dig bara..puss puss

2008-09-09 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback