En slags uppdatering

I brist på annat att göra (ok jag har inte ork) så gör jag en lista jag snodde från Karolina

Du heter: Lovisa Maria Kristina
Smeknamn: Ett namn som Jessica kallar mig men som jag inte tänker skriva här;) Nu har även Johan börjat kalla mig det grr.
Låt som när du är ledsen sörjer till? To where you are med Josh Groban
Beroende av: Coca cola
Vad tror folk om dig? Det får du väl fråga dom om...?
Vad får du oftast komplimanger för? Mycket olika eftersom folk tycker olika
Vad säger du för att imponera på någon? Varför imponera..?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Glad påsk sis´:P" Från peter i nrkpg
Var bor du? Linköping
Trivs du där? Från och till. Men oftast, ja.
Äger du några Converse? Hell no
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit, cider, vin
Brukar du bli för full? Nej

Vad har du för mobiloperatör?
Telenor
Är du allergisk mot något? Oärlighet
Hur svarar du i mobilen? Olika från person till person
Vem ringde du senast? Min syster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "Kommer om en timme ungefär"
Antal timmar sömn i natt: 8 timmar
Brukar du komma i tid? Ja. Tycker det är respektlöst att komma för sent. Klart det händer alla nån gång men vissa är det JÄMT!
När mår du bra? När jag omges med personer jag tycker om.
När blev du fotad senast? I lördags
Hur känner du dig nu? Trött och uttråkad.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Lite halväckligt sådär men beror på på vem dom sitter
Vad saknar du? Lugn

Hade du en bra kväll igår?
Ja
Favoritdryck på morgonen? Juice eller oboy. Inget slår ett glas kall oboy dan efter man druckit alkohol
När brukar du oftast gå och lägga dig? Vardagar vid 23. Helger så sent som möjlig, bara för att jag KAN;)
Är du blyg? Ja, tyvärr
Sysslar du med någon idrott? Nej
Vill du hellre ha Mail än brev? Skulle ju inte va helt fel med ett handskrivet brev, har man ju inte fått sen man va liten:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Har du spytt offentligt? När jag var yngre
Är du nöjd med ditt liv? Ibland, ibland inte. Nu har jag en del att ta tag i men när det är löst så hoppas jag jag blir nöjd.
Är du bortskämd? Nej, har alldeles för stor familj för att kunna va det
Vad är det värsta du vet? Att ha ångest
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Sjukt olika
Vad längtar du till? Mycket
Har du bra vänner och äkta vänskap? Några få men bra
En speciell dag du minns? Den 14 jan -08. Första dan på utbildningen, kommer ihåg den som den va igår.
Hur gammal är du? född juli 1985

Du samlar på? Minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
Gillar du golf? Minigolf:D
Vilken tid gick du upp idag? 11
Har du sovit i din egen säng inatt? Beror på hur man ser det.. är ju Johans säng men den känns lika mycke som min:)
Har du strumpor på dig nu? Ne, och kallt är det
Är det okej att gråta? Klart
När grät du senast? Kommer inte ihåg. För typ 3-4 veckor sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet
Bär du glasögon eller linser? Inget av det men är nog dags att börja...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Solar du ofta? Nja.. vill va brun men hatar att sola
Är du bra på att laga mat? När jag lägger manken till. Igår komponera jag ihop ett eget recept som blev riktigt gott:)
Är du flygrädd? Det vet jag inte, jag har aldrig flugit
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten när jag är riktigt riktigt törstig, annars coca cola
Vilken är din favoritglass? Varierar
Tror du på ett liv efter döden? Halvt om halvt
Tycker du om sushi? Aldrig ätit och kommer aldrig äta. Tycker inte om fisk och tycker inte ens om TANKEN på fisk
Vad äter du helst när du ser på film? Chips
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Inte skräck, men tycker inte om det
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? gröna
Hur ofta tränar/motionerar du? numer 5 ggr i veckan:)
Senaste låt du hörde? jaadu

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag har aldrig kollat på the city, men många som påpekar att jag är lik hon Allie där, så jag har googlat haha ;) Men det skulle va kul att se ett program oxå :)

Postat av: Karolina

Bra gjort att träna 5 dagar i veckan! Vad kör du då? gym?klasser?

kram till dig

2009-04-12 @ 20:57:02
URL: http://moresubtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback