Detox, sista dagen

Idag är min sista dag på detox.. såååååå skönt!! saknar kött och är sjukt trött på tomat.
Kommer använda en del av recepten nu till att börja med ändå, även i fortsättningen också, men lägga till lite grejer.
Ska äta min första "vanliga" mat ikväll då jag ska på bröllop imorn, och vill inte få ont i magen av maten där. Därför vägde och mätte jag imorse:)

efter att ha kört i ytterligare 5 dagar:

Vikt: -1kg
Midja - +/-0
Höfter: -1cm
Lår: -2cm
Armar +/-0 (har kommit på att jag nog mätte på ett väldigt dumt ställe på armarna, för ser själv och känner på kläder att dom har minskat)

Allt som allt har jag alltså tappat

På 11 dagar. Idag är den 12e

4 kg
Midja 4cm
Höfter 3cm
Lår 9cm
Armar ?? cant tell

Känns gött gött gött. Sovit mycke bättre än normalt, ligger inte längre med ena foten i sömnen å andra i vakenhet.
Har vart piggare under dagarna. Inte rökt en enda cigarett. Inte tagit nån huvudvärkstablett då det inte behövts, annars har jag ofta behövt  ta en om dagen. Friskare människa helt enkelt;)
Nu är det hård träning på gymet som gäller för att få bort dom sista 3½ kilona och för att bli lite fastare.
Det negativa är att brösten blivit mindre, men det va väntat, dessutom har jag hellre små bröst och har en kropp som jag trivs med.
 :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tackar :) Skönt att höra det! Åh, vad sugen jag blir på detox också. Det låter jättejbobigt, men tror det är värt det i slutändan. Jag hatar tomater! Haha

Ha så kul på bröllopet också!

Postat av: Andess

Wow! Vilket jädra lyft i livet du fixat. Du inspirerar!

2009-08-23 @ 13:22:43
URL: http://andersholmberg.blogspot.com
Postat av: ronja

om det ändå vore så väl ;) det ska jag :D

2009-08-28 @ 13:43:20
URL: http://centrodelavida.blogg.se/
Postat av: seezs

Hallå tjejen!! det var läänge sen! Hoppas allt är bra med dig och att kärleken med Johan går bra =)=)



Kan du inte skriva ut detoxen? jag blev sugen!!



Kramar Jesse

2009-09-24 @ 21:03:58
URL: http://seezs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback