Detox

Idag kom jag igång med detox-kuren som jag ska köra under 2 veckor. Än så länge känns det bra men vi får väl se;)
Äter iof nästan dubbelt så mycke nu som innan, så ska inte klaga. Dock är inte smakerna dom samma men middagen idag va riktigt smarrig.
Jag och Johan yrade runt ett bra tag på maxi bland alla lusiga grönsaker man aldrig ens hört talas om:P
Fick tag i det mesta, dock inte i pumpa, men det kanske är säsongsgrönsak? (eller är det ens en grönsak? :-O)

Maten idag har sett ut såhär:

Frukost: Fruktsallad. Skulle egentligen ätit lite soja-yogurt med, men jag tog en sked, sen slängde jag skiten. Satan så äckligt!
Mellanmål: Morot
Lunch: Rivna morötter och apelsin. Skulle egentligen i lite mer skit men jag nöjde mig så.
Middag: Kokade morötter och tomatsås. Skulle egentligen vart spagetti gjorda på pumpa, men efter att ha kollat i 5 olika affärer utan att hitta skiten så la jag ner det.
Sen har jag käkat lite naturella cashew-nötter nu som lite kvällsmellanmål;)

Undra vilken färg min avföring kommer ha hahaha.

Imorn blir det lite mer mat över det hela eftersom jag har matlåda då och sen blir det ugnsstekta rotfrukter på kvällen.

Får heller inte röka, dricka cola eller använda huvudvärkstabletter. Får jag skitont i huvet på jobbet kommer jag ta en ändå.
Hemma kan jag stå ut, men inte på jobbet.

Kommer nog gå finfint.



Hade en underbar helg också. På många vis.
Delvis i lördags.
Då va jag på svensexa/möhippa för Johans kompisar som ska gifta sig.

Dom hade på varsitt håll på dagen och sen en gemensam fest på kvällen.

Gick in och mötte upp tjejerna i stan runt halv 4. Satt i St Larsparken i nån timme sen åkte vi ut till festen.
Va en jätterolig kväll med lekar, buffé och en jävla massa mer.
Jättehärliga människor, så bröllopet den 22e kan nog bli kanon:)

I söndags va vi på dop för Johans kompis dotter, Stina. Så söt såå!



Går riktigt bra på jobbet för tillfället med (peppar peppar)
Allt flyter på jättesmidigt så håller tiden mer än väl, på TVÅ hus:D

Nu ska jag krypa ner i soffan. Om 2 timmar kommer Johan hem och gosar ner sig hos mig. Me like!






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej tjejen,,, Jo jag vet det går såå sjukt fort.. fasen snart är det dags för att skrika... =)

Vad duktig du är som ger det på sånna bantningsgrejer... Men du behöver det ju verkligen inte... jag skulle nog inte klara av det.. Gillar mat för mycket och grönsaker för lite.. =) Kramen

Postat av: Robert

Låter farligt det där med hälsokur hörredu ;). Du får berätta om det gick bra sen. Kanske skulle behöva en sån jag med.



Märks att karln din börjar bli gammal nu, giftermål o dop o grejer :P. Fan mina polare gör inget sånt vuxet, har jag omogna vänner eller för unga eller vad är det? Skoj med bröllop o grejer ju :). Ha det

2009-08-11 @ 12:20:51
Postat av: Lovisa

cissi: Är mycke det att rensa kroppen på skit också så man får igång magen lite bättre. Sen en chans att sluta röka och bli av med colaberoendet bara för jag ger mig fan på´t:P Annars slinker det så lätt ner lite cola, nu skulle jag få så dåligt samvete.



Robert: Haha jag veet, min alldeles egna gubbjävel;)

Men tror mycke på det andra du skrev också, att du är omogen med omogna kompisar hihihi

2009-08-11 @ 16:36:02
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Spännande med detoxen. Hoppas den funkar bra! Vill höra mer när vi ses om två veckor, för vi ses väl på Cissis baby shower? Kram

2009-08-13 @ 10:38:31
URL: http://www.chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback